System CRM jako lejek sprzedażowy

CRM czyli inaczej Customer Relationship Management jest to specjalne oprogramowanie stworzone dla działów sprzedaży i nie tylko, mające za zadanie zapisywanie historii wszystkich kontaktów z kontrahentami.

Dobrze skonfigurowane systemy pozwalają motywować klienta, aby obrał właściwą drogę zakupową poprzez: mailing, treści skierowane indywidualnie do klienta, kampanie remarketingowe. 
Wszystkie te ruchy maja za zadanie pozyskanie klienta w kluczowym czasie.
Do osiągnięcia sukcesu potrzebne jest stworzenie lejków sprzedażowych, które są tworzone w celu zaplanowania działań marketingowych i handlowych, aby było możliwe dotarcie do największej liczby klientów.
System ten pozwala w zorganizowany sposób zorganizować wszystkie ruchy związane ze sprzedażą produktów. 
Żeby móc korzystać z dobrodziejstw lejka sprzedażowego w pełni trzeba mieć na uwadze działania poprzedzające takie jak:
1. Rozpoznawalność marki, co pozwala klientom identyfikować produkt.
2. Pozyskiwanie klientów, dzięki prawidłowemu zidentyfikowaniu ich potrzeb.
3. Lead marketing czyli końcowy etap, czyli kontakt klienta z marką.

Wykorzystując lejek sprzedażowy i  gdy dotarcie do zainteresowanej grupy sprzedażowej  jest odpowiednio ukierunkowane pozwoli na wzrost zaangażowania klientów oraz monetyzację tych działań.

  • 1
  • 2

Author

Leadpoint CRM