Telefonia VoIP w systemie CRM online

Telefonia VoIP jako internetowa bramka telefoniczna w systemie CRM online.


Telefonia VoIP to usługa, której odbiorcami są użytkownicy Internetu, skierowana jest zarówno do odbiorców biznesowych, jak i indywidualnych. 

Dzięki tej usłudze można kontaktować się z numerami na całym świecie na bardzo konkurencyjnych zasadach. Pozwala również doładowywać konto prepaid albo użytkować pakiety abonamentowe.

Telefonia VoIP oferuje zaawansowane systemy takie jak:

wirtualna centrala telefoniczna, dzięki której klienci mają dostęp do: menu głosowego,
nagrywania rozmów, przekierowywania i przechwytywania połączeń oraz automatyczna sekretarka,
– wirtualne numery, dzięki którym można skomunikować i połączyć w siec biura znajdujące się w różnych miejscach na świecie,
– wirtualna bramka SMS czyli odbieranie wiadomości tekstowych bez dedykowanego urządzenia,
– telekonferencje czyli spotkania biznesowe połączone z biurami na całym świecie.

Zarządzanie system VoIP w CRM może być wykonywane przy pomocy specjalnego Panelu Online z poziomu dostawcy zadarma.com.
Widoczne są na nim wszystkie połączenia wraz z kosztami, dlatego możliwa jest bieżąca kontrola
wydatków.
Zdecydowaną zaletą telefonii VoIP jest możliwość przeniesienia numeru wraz ze zmianą lokalizacji biura.

W systemie Leadpoint CRM można bezpośrednio wykonywać połączenia funkcją click-to-call. Funkcja ta umożliwia zainicjowanie rozmowy poprzez kliknięcie słuchawki telefonu przy numerze kontrahenta. Automatycznie połączenie zainicjowane przekierowywane jest do tzw. SoftPhone’a – aplikacji od dostawcy umożliwiającej wykonywanie połączeń. 

Po odbytej rozmowie informacje na temat tej rozmowy takie jak kierunek, data, kto oraz zapis nagrania zostaną wyświetlone w systemie CRM online. Oznacza to, że z poziomu Leadpoint CRM masz możliwość dzwonienia, jesteś informowany/a o nadchodzącym połączeniu, a szczegóły rozmowy zapisywane automatycznie są w systemie.
To usprawnia działania firmy i dzięki integracji z Telefonią VoIP CRM jest Twoim jedynym źródłem informacji – nie musisz korzystać z wielu systemów na raz i poświęcać im uwagi i czasu.


Author

Leadpoint CRM