Telefonia VoIP w systemie CRM online
Telefonia VoIP jako internetowa bramka telefoniczna w systemie CRM online.
Telefonia VoIP to usługa, której odbiorcami są użytkownicy Internetu, skierowana jest zarówno do odbiorców biznesowych, jak i indywidualnych.
Dzięki tej usłudze można kontaktować się z numerami na całym świecie na bardzo konkurencyjnych zasadach. Pozwala również doładowywać konto prepaid albo użytkować pakiety abonamentowe.
Telefonia VoIP oferuje zaawansowane systemy takie jak:
Zdecydowaną zaletą telefonii VoIP jest możliwość przeniesienia numeru wraz ze zmianą lokalizacji biura.
W systemie Leadpoint CRM można bezpośrednio wykonywać połączenia funkcją click-to-call. Funkcja ta umożliwia zainicjowanie rozmowy poprzez kliknięcie słuchawki telefonu przy numerze kontrahenta. Automatycznie połączenie zainicjowane przekierowywane jest do tzw. SoftPhone’a – aplikacji od dostawcy umożliwiającej wykonywanie połączeń.
Po odbytej rozmowie informacje na temat tej rozmowy takie jak kierunek, data, kto oraz zapis nagrania zostaną wyświetlone w systemie CRM online. Oznacza to, że z poziomu Leadpoint CRM masz możliwość dzwonienia, jesteś informowany/a o nadchodzącym połączeniu, a szczegóły rozmowy zapisywane automatycznie są w systemie.
To usprawnia działania firmy i dzięki integracji z Telefonią VoIP CRM jest Twoim jedynym źródłem informacji – nie musisz korzystać z wielu systemów na raz i poświęcać im uwagi i czasu.
Author